شاملو

عاشقانه

درددل

شاملو

 

لمسِ تن تو

شهوت است و گناه

حتی اگر خدا عقدمان را ببندد....
...
داغیِ لبت ، جهنم من است

حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند

هم آغوشی با تو ، هم خوابگیِ چرک آلودی ست

حتی اگر خانه ی خدا خوابگاهمان باشد.....

فرزندمان، حرام نطفه ترین کودک زمین است

حتی اگر تو مریم باشی و من روح القدس

خاتون من!

حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم ،

یک بوسه

ـ یک نگاه حتی ـ حرامم باد !

اگر تو عاشق من نباشی ........ !

                                                ( شاملو)



نظرات شما عزیزان:

محمدمرادی
ساعت1:58---4 شهريور 1391
سلام عزیزم
وب قشنگی داری مطالبش واقعأجالب وقشنگ بود.ازت میخوام باماتبادل لینک انجام بدی پس لطف کن ماروبه اسم وبلاگ محمدمرادی وآدرسwww.shadmehr-moradi.lxb.irلینک کن بعدبه من هم خبربده تابه چه اسمی لینکت کنم|/\|


مبینا
ساعت17:41---27 مرداد 1391
سلام عزیزم.من لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در جمعه 27 مرداد 1398برچسب:,ساعت17:27توسط آسو |